GAMES

Games. We kunnen er veel over schrijven. Maar het filmpje laat meteen zíen wat wij bedoelen met een game...

Programma's sluiten we bij voorkeur af met een game. In deze luchtige meesterproef komen alle onderwerpen van het traject naar voren. De deelnemers worden uitgedaagd om te laten zien dat zij de behandelde vaardigheden beheersen en krijgen spelenderwijs feedback op de manier waarop zij dit doen. Zo leren ze om steeds effectiever te worden. De game bevordert de transitie van de training naar echte gedragsverandering. Toetsen en verder ontwikkelen vaardigheden. Daarnaast doet de game een groot beroep op het samenwerken in teams. In een game maken we gebruik van twee of drie acteurs, als ‘levend lesmateriaal’.

Neem contact met ons op voor meer informatie over een van onderstaande games of informeer naar de mogelijkheden voor een game over een ander onderwerp. Desgewenst verzorgen we de game in het Engels.

  • De Brabantse Heuvelen (vitalteitsgame)
  • Huize Herfstrood (game rond coachend leiderschap)
  • Dieckwagen Automotive (ORgame)
  • Koekjesfabriek Terlingen (managementgame)
  • PP Event (timemanagementgame)
  • Snoopy (game voor operationeel leidinggevenden)
  • Visserijbedrijf Lageveen & Zn (verzuimgame)
  • Dierenasiel De Woefse Hoeve (communicatiegame)